sunnuntai 6. toukokuuta 2007

6.5.2007

Kemin Match Show:ssa kävin emännän kanssa kahdestaan. Tällä kertaa me ei ehditty käymään kehässä ennen arvostelujen alkamista. Emäntä kuljetti minua metsikössä, että tekisin tarpeeni. Eihän mulla olisi sellaiseen ollut aikaa, kun olisin halunnut mennä juttelemaan muiden kanssa. No emäntä ei antanut periksi vaan käytti minut uudestaan ennen omaa vuoroamme. Tällä kertaa parinamme oli jämtlanninpystykorva, johon tutustuin jo ilmoittautumisjonossa. Emäntä oli tylsä, kun ei antanut minun leikkiä kenenkään kanssa. Sain minä jutella, mutta murahteluista emäntä heti kielsi. Tällä kertaa yksi carnterrieri ei murissut mulle vaan kuunteli jutteluani päätään pyörittelemällä. Näinhän minä itseäni isomman koiran. Se oli rodultaan tanskandoggi. Olimme paikalla loppuun asti, mutten ymmärrä miksi me ei käyty enää kehässä juoksemassa toisen käynnin jälkeen.

Nalle esiintyi huomattavasti paremmin kuin edellisillä kerroilla. Tosin punaisten ryhmäkehässä se ei enää oikein jaksanut keskittyä. Kehän ulkopuolella oli jotain kiinnostavampaa ja seisomisesta ei meinannut tulla mitään. Silti sijoituttiin toiseksi. Pakko myöntää, että voittaja harmaa norjanhirvikoira oli parempi (oli lopulta BIS-1).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti