sunnuntai 8. huhtikuuta 2007

31.3.-8.4.2007

Minulle hankittiin länkivaljaat sekä aisat. En tiennyt niiden olevan niin kammottavat kapistukset silloin, kun niitä minulle sovitettiin. Aprillipäivänä minulle selvisi totuus: ne aisat pitävät kovaa kolinaa perässäni eikä sitä kolinaa pääse pakoon. Emäntä on yrittänyt totuttaa minua vetämään sitä systeemiä ensin pulkan ja nyt pääsiäisenä ahkion kanssa. Perjantaina oli tauko totuttelussa ja kävimme potkurin vetolenkillä.

Aisoissa. Uskaltaakohan tässä liikkua?
Stressin laukaisulenkki potkurilla.
Ihmetyttää tuo pulkka-/ahkiokammo, koska vetoliinan kanssa pulkkakammoa ei ole ollut. Tosin Nalle pääsi säikähtämään... Nyt viikonvaihteessa olen huomannut hiukan edistystä: Nalle voi jo oleskella samalla terassilla kuin missä ahkiokin on. Kääntyminen on se vaikein juttu. Kun suuntakäskyn antaa hyvissä ajoin, niin loiva käännös onnistuu, mutta jyrkkä tai täyskäännös ei meinaa onnistua ja meinaa iskeä paniikki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti