lauantai 3. maaliskuuta 2007

3.3.2007

Tässä on vierähtänyt jo kuukausi eikä oikeastaan mitään ihmeellisempää ole tapahtunut. No olin minä 10 päivän antibioottikuurilla ihotulehduksen takia ja 17 päivää emäntä pyyhki selkääni betadinea. Oli kuulema kolme alusvillatonta kohtaa. Eräänä sunnuntaina isäntäväki puuhasteli jotain kopillani ja sen jälkeen koppiini oli ilmestynyt reikiä kolme lisää. Siinä reiässä, joka oli tehty jo kesällä, oli jokin turha verkko, joten revin sen pois, kun ei niissä uusissakaan rei'issä ollut.

Hiihtoreissuja olen tehnyt sekä isännän että emännän kanssa. Toisinaan ollaan menty tosi lujaa koko matka ja toisinaan minua ei vaan ole huvittanut vetää. Tässä eräänä iltana isäntä hiihti edellä ja me tultiin emännän kanssa potkurilla perässä. Tuossa metsätiellä heti alussa on jyrkkä alamäki ja minä päätin juosta isännän kiinni. Emäntä huusi minulle "SEIS"-käskyn; oli kaatunut ja tuli mahallaan perässäni. Vetoliina oli siis kiinni valjaistani emännässä vetovyössä. No emäntä ei ollut minulle edes vihainen. Valitteli vain polveansa.

Määränpäässä 3.3.2007.
Tänään käytiin emännän kanssa ensimmäistä kertaa joen jäällä. Emäntä oli suksilla ja oletti minun vetävän. Tehtiin me sellainen 10-11 kilometrin lenkki, johon meillä meni aikaa sellaiset kolme tuntia. Päämäärämme oli Elmon ja Eetun luona. Perillä olimme noin kolme tuntia, jonka vietin Elmon kanssa painien. Kotiin tulimme autolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti